Ez a film olyan, mint egy rossz álom. Amikor lefekvés előtt sokat eszik az ember és a valóságos dolgok kontra ultra nagy baromságok 1:10-hez aránylanak.
Rezümé
Stephanie Plum (Katherine Heigl) teljesen le van égve: már fél éve munkanélküli, és a tartozásai miatt a kocsiját is elvették. Mivel sürgősen pénzre van szüksége, kijátssza az utolsó lapját: meggyőzi hanyag unokatestvérét, hogy adjon neki munkát a vállalatában óvadékbehajtó ügynökként. Stephanie első megbízásával rögtön a környék legnagyobb simlise, az ex-zsaru és gyilkossági gyanúsított Joe Morelli (Jason O'Mara) nyomába szegődik - annak Joe Morelli-nek, aki a gimi idején elcsábította, majd lepattintotta. Nyakon csípni Morellit érzelmi és anyagi értelemben egyaránt kielégítő bosszú lenne, de miközben Stephanie megtanulja a szakma fortélyait Rangertől, vagány és vérprofi kollégájától, arra is rájön, hogy a Morelli elleni vád talán nem is teljesen megalapozott.
(Forrás: port.hu)
Szeret(t)em Katherine Heiglt
Nyilvánvaló, hogy erre a filmre a legtöbben Heigl személye miatt neveznek be. Heigl a női George Clooney, aki a filmtörténelem legnagyobb sorozat-szabadulóművésze. Főhősnőnk a Grace klinika sikerén úszva csapott bele a romantikus komédiák világába, ahol eleinte tündökölt, megmutatva azt, hogy a műfaj könnyedén megy neki, és a jövőben akár sokkal komolyabb dolgokra is képes. Clooneytől persze még egy világ választja el, de jó úton halad. Eddig legalábbis ezt hitette el velünk, a szingli fejvadászt látva viszont erős kétségeink támadtak. Azért még egy-(két) esélyt adunk a szimpatikus színésznőnek.
Hatalmas kérdőjelek
Ahogyan már említettük, a film tele van képtelenségekkel és értelmetlenségekkel. A mélypont az, amikor Joe Morelli (Jason O’Mara) hörcsögkajából készít gyors és profi vacsorát az egyébként rá vadászó Stephanie Plumnak (Katherine Heigl), mert az rosszul táplálkozik. A filmben olyan bántóan rossz szituációk, párbeszédek és karakterek vannak, hogy bármelyik – általában rengeteget kritizált Adam Sandler-mozi - simán kenterbe veri.
Egy jó poén sincs benne
A történet Heigl karakterére épít, a többiek mintha ott sem lennének, kialakításukra nem sok figyelmet fordítottak. Ezzel nem is lenne akkora baj, a fő probléma ott kezdődik, hogy a főszereplő is egy rendkívül sután megformált valaki. A szexuális kisugárzás-fegyvert sikerült visszafelé elsütni, a karakter a buta, üres fejű, olykor ízléstelen Barbie-baba torz prototípusa lett. Hogy ebben a forgatókönyvben mit láttak az alkotók és a színészek? Mert nézőként nincs benne semmi. És a legrosszabb az, hogy a végtelenül béna sztorit egyetlen poénnal sem sikerült feltuningolni.
Értékelő:
Sztori: 10/2
Fíling: 10/3
Karakterek: 10/2
Összesítve: 30/7 pont
BORZALMASAN GYENGE